بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وقتی خیلی خودجوش فردوسی پور هم کم آورده بود!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=23838

خیلی خودجوش در صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه استقلال و بر خوردی که بین آندو تیموریان با بازیکن ذوب آهن اتفاق افتاد مسعود مردای سریعا پنالتی تشخیص داد و بدون اینکه فردوسی پور از عمدی و غیر عمدی بودن خطای آندو حرفی بزند خودش به این موضوع اشاره می کنه و این یعنی دیدن تصاویر کارشناسی قبل از روی آنتن رفتن آنها در برنامه نود!
خیلی خود جوش در پایان کارشناسی بازی استقلال با ذوب آهن از یدا.. جهانبازی اینگونه یاد می کنه؛این داور همان قاضی دیدار استقلال با صبا باتری هست که در دقیقه 90 برای آبی پوشان در حالی که 2 بر 1 از حریفش عقب افتاده بود، پنالتی گرفت(البته به درستی!)و باعث شد بازی به تساوی برسه و استقلال با آن یک امتیاز قهرمان لیگ برتر بشه!
خیلی خود جوش گزارشگر برنامه نود وقتی به یکی از نقاط مرزی شمال کشور می رود وبصورت اتفاقی بر سر مزار خاوندی بازیکن مرحوم ملوان بندر انزلی.میرسد صحنه گل این مهاجم به استقلال را پخش می کند!(خاوندی به عنوان مهاجم به تیم دیگری گل نزده بود!)
خیلی خود جوش گزارشگر برنامه نود وقتی با نوجوانان و جوانان شهرستان صحبت می کند و از آنها می پرسد که استقلالی هستند یا پرسپولیس همگی فریاد می زنن که پرسپولیسی هستند!
خیلی خودجوش گزارشگر برنامه نود با بازیکنان ذرت کاران که در جام حذفی مقابل پسران آبی گلباران شده بود،مصاحبه می کند اما این دروازه بان دوست ندارد در مورد آن بازی صحبت کند!
خیلی خودجوش فردوسی پورمهمان برنامه نودرا یک پیشکسوت پرسپولیسی کریم باوی را انتخاب می کند و بازهم خیلی خود جوش صحنه های گل این بازیکن در زمان حضورش در تیم شاهین و دوران هم بازی بودن وی با امیر قلعه نویی و پاسهای گلی که سرمربی فعلی استقلال به کریم باوی می داد و این مهاجم دروازه آبی پوشان را باز می کرد را پخش می کنه!
خلاصه خیلی خودجوش باید خدمت مجری برنامه نود بگوییم که چرا از خودت به سبک شاه غلام پیروانی دفاع می کنی و در جواب انتقادات امیر قلعه نویی از شما و برنامه ات یک بیت شعر تلاوت می کنی!
عادل جان در برابر حرف حق جوابی برای گفتن نداشتی!
پس چرا بخاطر خالی کردن عقده های درونیت در لابه لای آیتم های برنامه ات اینگونه خود جوش و غیر مستقیم به قلعه نویی و استقلالی ها تیکه می اندازی!؟
وقت مردم،سلیقه مردم،پول مردم را برای خالی کردن عقده ها و کینه های شخصیت در یک رسانه ملی به هدر می دهی و بعد دایه عادل بودن هم داری!
عادل جان کم آوردی،خیلی هم کم آوردی...! سوت بلبلی را برای همین کار گذاشته اند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,امیر قلعه نویی,عادل فردوسی پور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com